CHASING richt zich op wereldwijde groei met nieuwe GM, uitbreiding in Noord-Amerika

Ter bevordering van haar missie om de mensheid toe te rusten bij de verkenning van de laatste grens van de aarde, heeft het onderwaterdrone-bedrijf CHASING een Amerikaans bedrijf opgericht in Seattle, WA en veteraan in de branche, Sage Raterman, ingehuurd als GM.

SEATTLE--()--"Met de toetreding van Sage Raterman tot ons bedrijf, zullen we de verkoop- en servicekwaliteit in Amerika, en mogelijk de hele wereld verbeteren", zegt Jacky Yang, CMO of CHASING.

Sage Raterman: "Ik ben verheugd me aan te sluiten bij een groep mensen die echt geweldige producten ontwerpt en een sterke bedrijfscultuur heeft opgebouwd. CHASING zit in de voorhoede van de onderwaterdrone-branche; ze zijn klantgericht en hebben de R&D en productie die nodig zijn om in deze markt te domineren."

CHASING Underwater Drones (USA)
www.CHASING.com
+1-(800) 557-4933
sage@chasing.com