Andersen Global udvider i Afrika

Moribame Matthews indgår samarbejdsaftale med Andersen Global

SAN FRANCISCO--()--Advokatfirmaet Moribame Matthews i Botswana har indgået en samarbejdsaftale med Andersen Global. Moribame Matthews markerer Andersen Globals første tilstedeværelse i Botswana, og Botswana er det ellevte land i Afrika, hvor Andersen Global har en tilstedeværelse.

Moribame Matthews blev grundlagt i 2007 og yder tjenester inden for selskabsret og handelsret, formidling og værdipapirer, intellektuel ejendom, inkasso, retssager og voldgift til både virksomheder og enkeltpersoner. Virksomheden yder disse tjenester inden for følgende sektorer: bankvirksomhed, sundhedspleje, hotel og turisme, ingeniørvirksomhed, byggeri, minedrift, energi, ejendom, kapitalmarkeder og finans.

“Vi vidste, at Andersen Global satte en højere standard, så at samarbejde med Andersens Afrika-afdelings høje kaliber og omdømme er både en ære og et ansvar,” sagde Kgaotsang Matthews, direktør for Moribame Matthews. “I de sidste 12 år har vi sat en ære i at tilbyde professionalisme, fleksibilitet og førsteklasses kundeservice på dette unikke marked, og vi vil tage det et skridt videre nu, udvide vores service og nå over hele kloden.”

“Moribame Matthews tilføjer endnu en dimension til vores Afrika-strategi og styrker vores evne til at levere bred og sømløs service til vores kunder både i Afrika og i hele verden”, siger Mark Vorsatz, bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen Tax LLC. “Dette samarbejde dækker et vigtigt marked og positionerer os godt med henblik på fortsatte muligheder.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 4.500 eksperter verden rundt og er repræsenteret på mere end 140 steder via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Tax