Xandr creëert Community

Community is een merkveilige, op inzicht gebaseerde, door de privé- en privésector beschermde, videomarkt voor adverteerders, uitgevers en consumenten.

Media Brands Spanning WarnerMedia’s CNN, TNT, TBS, TBS, truTV, B/R Live, Otter Media en Warner Bros., en Vice -Samen met Hearst Magazines, Newsy, Philo, Tubi en Xumo, worden de eerste leden van de community

Xandr Creates Community (Photo: Business Wire)

NEW YORK--()--Xandr, het geavanceerde reclame- en analysebedrijf van AT&T, heeft de oprichting aangekondigd van Community, een gecureerde marktplaats van uitgevers die adverteerders in staat stelt om hun publiek op schaal te bereiken in een merkveilige, privacybeschermde, eersteklas videomilieu. De community is gebouwd op Xandr’s krachtige technologie en consumentenonderzoek, waardoor kopers en verkopers betere bedrijfsresultaten kunnen behalen. Deze nieuwe marktplaats is de eerste stap in de richting van de toekomstige convergentie van lineaire TV en digitaal.

Rob Wheeler, robert.wheeler@xandr.com, 212-837-8121
Kelly Liyakasa, kelly.liyakasa@xandr.com, 347-224-1096