Soundtrap for Storytellers, nieuw gereedschap voor het maken van podcasts, wereldwijd gelanceerd

Uitgebreide oplossing voor het maken van podcasts biedt een alles-in-één opname, multi-track interviews op afstand, slimme transcriptie, volledige audioproductie en publicatie voor Spotify

NEW YORK--()--Soundtrap, een Spotify bedrijf, kondigt vandaag Soundtrap for Storytellers aan, een cloud-gebaseerde one-stop-shop voor het maken van hoogwaardige collaboratieve podcast creaties, die podcasters voorziet van een krachtig, efficiënt en gebruiksvriendelijk opname- en productieproces.

Soundtrap for Storytellers, nu wereldwijd beschikbaar, is een uitgebreide oplossing die alle volgende functies in dezelfde service biedt: opnemen; multi-track interviewen op afstand met videochat; slim transcriberen en bewerken van het audiobestand met gesproken woord als tekstdocument; volledige audioproductiemogelijkheden, het publiceren van het afschrift van het transcript om SEO te optimaliseren en het publiceren van de podcast op Spotify.

Ida Ståhlnacke
idas@spotify.com