project44 breidt Advanced Visibility Platform uit met multimodale inventarisatie en snelle instapmogelijkheden voor transporteurs

Nieuwe toepassingen zorgen voor een aanzienlijke verbetering van de klantervaring, productbeschikbaarheid, operationele efficiëntie en time to value

PHOENIX--()--eCommerce heeft de verwachtingen voor de supply chain fundamenteel veranderd. Nieuwe normen op het gebied van zichtbaarheid, voorspelbaarheid, flexibiliteit en productbeschikbaarheid op basis van de leveringservaring van de consument zijn volledig in alle B2B- en B2C-bedrijven geslopen. Om organisaties te helpen voldoen aan deze veranderende on-demand klantverwachtingen, kondigde project44, ‘s werelds toonaangevende Advanced Visibility Platform voor verladers en externe logistieke bedrijven, tijdens de Gartner Supply Chain Executive Conference twee nieuwe productaanbiedingen aan die bedoeld zijn om duurzaam en schaalbaar commercieel succes te leveren aan hun groeiende klantenbestand van Fortune 500 retailers, fabrikanten, distributeurs en logistieke dienstverleners.

Ally Lynch
Vice President of Marketing