SamanTree Medical haalt CHF 9,5 miljoen op om winstmarges in de kankerchirurgie te bevorderen

LAUSANNE, Zwitserland--()--SamanTree Medical, dat zich inzet om de noodzaak van een nieuwe kankeroperatie, met name bij borstoperaties, te verminderen, kondigde vandaag de succesvolle afsluiting aan van een CHF 9,5 miljoen Serie A financiering. Opbrengsten zullen worden gebruikt om het gepatenteerde Histolog™ systeem, met name de onlangs CE-markering Histolog™ Scanner v2, op de markt te brengen, voor een nauwkeurige tumorverwijdering bij de eerste operatie.

Panakès Partners, de Europese marktleider op het gebied van risicodragend kapitaal van Medtech, heeft deze ronde geleid, samen met het Sioux Tech Fund, de durfkapitaalverschaffer van Sioux Technologies, een bedrijf met expertise op het gebied van high-tech productie, software-ontwikkeling en data-analyse. Bestaande aandeelhouders en nieuwe investeerders BOM Brabant Ventures en btov Partners namen ook deel.

For more information regarding this press release, please contact:
Florence Besnier, Executive Office Manager
Email: info@samantree.com

For more information regarding this press release, please contact:
Florence Besnier, Executive Office Manager
Email: info@samantree.com