Pacific Drilling kondigt de resultaten van het eerste kwartaal 2019 aan

• Pacific Khamsin door Equinor ingehuurd voor werk in de Golf van Mexico
  • Een omzetefficiëntie van 98,1 % voor het eerste kwartaal

LUXEMBURG--()--Pacific Drilling S.A. (NYSE: PACD) (“Pacific Drilling” of het “Bedrijf”) rapporteerde vandaag resultaten voor het eerste kwartaal van 2019. Het netto verlies voor het eerste trimester 2019 was $84.0 miljoen of $1.12 per verdund aandeel. EBITDA(a) voor het eerste kwartaal van 2019 bedroeg $1,9 miljoen.

“Onze sterke operationele prestaties, die door 98.1% opbrengstefficiency voor het kwartaal, met nadruk op besteedt management, leverden betere resultaten en positieve EBITDA voor dit kwartaal. Wij blijven veranderingen in onze leveringsketen en onderhoudsprocessen aanbrengen die onze bedrijfskosten op belangrijke wijze reduceren terwijl we een veilige, betrouwbare en efficiënte exploitatie blijven leveren”, zegt CEO Bernie Wolford.

Investor Contact:
Johannes (John) P. Boots