Superbet kondigt €175 miljoen strategische minderheidsbelang van Blackstone aan

BOEKAREST, Roemenië & LONDON--()--Superbet (de “Vennootschap”), de grootste omni-channel sportweddenschappen- en kansspeloperator in Roemenië, en Blackstone (NYSE: BX) kondigen een strategisch minderheidsbelang van 175 miljoen euro aan in Superbet, beheerd door fondsen die worden geadviseerd door de Blackstone Tactical Opportunities. De voorwaarden van de transactie werden niet bekendgemaakt.

Sacha Dragic, oprichter en CEO van Superbet, zei: “We kijken uit naar onze strategische samenwerking met het Blackstone-team. De investering en uitgebreide ervaring van Blackstone zal ons helpen om onze marktleiderspositie in Roemenië te behouden en uit te bouwen en uitbreidingsmogelijkheden in Centraal-Oost-Europa en wereldwijd na te streven.”

Superbet
Mimi Noel