Helpshift kondigt Europese uitbreiding aan na een jaar van recordgroei en innovaties

Digitale klantenserviceverlener heeft de aanwezigheid in Europa versterkt om de groeiende basis van Europese klanten beter te ondersteunen

SAN FRANCISCO--()--Helpshift, het bedrijf dat met zijn intelligente en asynchrone digitale berichtenplatform een revolutie teweegbrengt in de sector van de klantenserviceverlening, kondigt vandaag aan dat het bedrijf zijn voetafdruk in Europa heeft uitgebreid.

Helpshift heeft teams ingehuurd in het Verenigd Koninkrijk en Nederland om bestaande onderzoeks- en ontwikkelingshoofdkwartieren in Pune, India, en veldkantoren in New York, Los Angeles, Chicago en Salt Lake City aan te vullen. Deze uitbreiding volgt op een recordjaar voor Helpshift, waarin nieuwe klanten en samenwerkingsverbanden werden toegevoegd, branche-erkenning werd gekregen en nieuwe, transformationele producten werden gelanceerd, waaronder asynchrone berichtenuitwisseling via het web en mobiel – een primeur in de digitale klantservicebranche.

Contact for Helpshift
Stacey Grimsrud