Cepton benoemt Bob Brown tot Chief Financial Officer

Sectorveteraan met dertig jaar ervaring zal wereldwijd de financiële transacties van Cepton aansturen

SAN JOSE, Californië--()--Cepton Technologies, Inc., een leverancier van 3D LiDAR-oplossingen voor automotive, IoT, industriële, veiligheids- en mapping-toepassingen, kondigde vandaag de benoeming van Bob Brown als Chief Financial Officer (CFO) aan. Rapporterend aan Dr. Jun Pei, de mede-stichter van Cepton en CEO, zal Brown verantwoordelijk zijn voor het beheren van alle financiële transacties binnen de organisatie, en het stimuleren van de voortdurende leidende positie van het bedrijf in de LiDAR-industrie.

Jun Pei, mede-oprichter en CEO van Cepton Technologies zei: “Bob Brown is een gevestigde naam in de financiële wereld en we kunnen niet blijer zijn dat hij ons team versterkt. Zijn vermogen om LiDAR te doorgronden en de directe en lange termijn impact ervan op de wereld, in combinatie met zijn strategische financiële adviezen, maken hem een onverslaanbaar teamlid om Cepton naar de volgende fase van onze groei te leiden. Met de recente opening van ons kantoor in het Verenigd Koninkrijk en de uitbreiding van het aantal medewerkers van het bedrijf wereldwijd, zal de supervisie en de leiding van Brown van onschatbare waarde blijken te zijn. Ik verheug me op onze samenwerking en heet hem welkom in het team.”

Grace Guo
Cepton Technologies, Inc.