Masimo en Mindray kondigen uitgebreid partnerschap aan

Mindray biedt Masimo SET® Pulse Oximetry in haar patiëntmonitoring-apparatuur aan in landen buiten de Verenigde Staten

NEUCHATEL, Zwitserland & SHENZHEN, China--()--Masimo (NASDAQ: MASI) en Shenzhen Mindray Bio-Medical Electronics Co., Ltd. (SZSE: 300760) kondigden vandaag aan dat zij een koop- en licentieovereenkomst zijn aangegaan, op grond waarvan Mindray Masimo SET® Measure-through Motion en Low Perfusion™ pulsoximetrie – niet-invasieve, continue meting van de zuurstofverzadiging (SpO2), pulsfrequentie (PR) en perfusie-index (Pi) – in haar monitoringapparaten zal aanbieden. Mindray-apparaten met SET® zullen nu beschikbaar zijn in bepaalde landen in Europa, het Midden-Oosten, Rusland en het Gemenebest van Onafhankelijke Staten, en Azië en de Stille Oceaan (met uitzondering van China), waaronder Australië en India.

Masimo
Evan Lamb