Sigma Systems en Tech Mahindra lanceren aangesloten auto service abonnement management platform voor een wereldwijde autofabrikant

TORONTO--()--Sigma Systems, de wereldwijde leider in catalogus-gedreven software, en Tech Mahindra, een toonaangevende leverancier van digitale transformatie consulting en business re-engineering diensten en oplossingen, kondigde vandaag de lancering van een aangesloten auto service abonnement management platform. De oplossing is geselecteerd en zal een integraal deel uitmaken van een aangesloten autodiensten programma van een wereldwijde autofabrikant, dat de weg vrijmaakt voor nieuwe digitale en op het ivd gebaseerde toepassingen aan boord.

De gezamenlijke oplossing van Tech Mahindra en Sigma Systems zal de digitale ervaring van de consumenten van de autofabrikant op nieuwe connectiviteitsdiensten aandrijven, terwijl het Mobile Network Operator agnostisch is en eUICC SIM gebruikt.

Adnan Bashir
Senior Corporate Communications Manager
Sigma Systems
+1 437-216-7566

Chloe Purcell
Head of PR
Milner Strategic Marketing Ltd.

Adnan Bashir
Senior Corporate Communications Manager
Sigma Systems
+1 437-216-7566

Chloe Purcell
Head of PR
Milner Strategic Marketing Ltd.