MSCI benoemt Linda S. Huber tot Chief Financial Officer

Linda S. Huber (Photo: Business Wire)

NEW YORK--()--MSCI Inc. (NYSE: MSCI) (het ‘bedrijf’), een toonaangevende leverancier van hulpmiddelen en services voor kritieke besluitvorming voor de wereldwijde investeringsgemeenschap, heeft vandaag aangekondigd dat Linda S. Huber is benoemd tot Chief Financieel Officer en penningmeester en lid zal worden van het uitvoerend comité van MSCI, met ingang van 6 mei 2019.

Met werkervaring van meer dan 30 jaar in de financiële dienstverlening en na meer dan 13 jaar als CFO van een openbare onderneming te hebben gediend, brengt Linda een schat aan relevante financiële, operationele en strategische expertise naar MSCI”, zei Henry A. Fernandez, de Voorzitter en Chief Executive Officer van het bedrijf.

MSCI Inc.
Investors