ResMed verwerft HB Healthcare om miljoenen Koreanen te helpen die leven met slaapapneu en andere respiratoire aandoeningen

SEOUL--()--ResMed (NYSE: RMD, ASX: RMD), toonaangevende speler in cloud-connected slaap- en ademhalingsverzorgingsapparaten in meer dan 120 landen, kondigde vandaag aan dat het de acquisitie van HB Healthcare (HBH) heeft voltooid om miljoenen Zuid-Koreanen te helpen die leven met slaapapneu, chronische obstructieve longziekte (COPD) en andere ademhalingsproblemen.

HBH, een snelgroeiende particuliere Zuid-Koreaanse leverancier van medische apparatuur voor thuisgebruik, bedient zowel via de verzekering vergoede als contant betaalde klanten van slaap- en beademingsapparatuur. ResMed is voornemens miljoenen extra patiƫnten te bereiken via HBH en zijn bredere netwerk van betrouwbare distributeurs.

For media:
In Korea: