KCI lanceert ABTHERA™ Therapie in Japan

Introductie van een open buikmanagementsysteem voor patiënten met kritieke zorg brengt klinisch gedemonstreerde technologie op de Japanse markt

SAN ANTONIO--()--KCI, een Acelity Company, kondigde vandaag de lancering aan van ABTHERA™ Open Abdomen Negative Pressure Therapy in Japan, waarmee de toegang tot de chirurgische portefeuille van het bedrijf in het land wordt uitgebreid. ABTHERA™ Therapy is een tijdelijk abdominaal sluitsysteem dat chirurgen in staat stelt om de controle over te nemen bij het beheer van uitdagende buikwandopeningen waar primaire sluiting niet mogelijk is en/of herhaalde toegang tot de buikwand noodzakelijk is.

“Bij patiënten die te maken hebben met schadebeperking bij ernstige abdominale bloeding, abdominaal compartimentsyndroom of ernstige buikvliesontsteking, is aangetoond dat het gebruik van ABTHERA™ Therapy in verband wordt gebracht met bewezen behandelingsresultaten”, aldus Dr. Demetrios Demetrios Demetriades, hoogleraar chirurgie, Keck USC School of Medicine en directeur van de USC Division van Trauma, Emergency Surgery and Surgical Intensive Care Unit.

Maggie Fairchild
+1-210-330-2666