Tilray® kondigt Internationale Adviesraad aan

Tien internationaal bekende zakelijke en politieke leiders gaan bedrijf adviseren op wereldwijde uitbreiding

NANAIMO, British Columbia--()--Tilray, Inc. (NASDAQ:TLRY), een wereldwijde pionier in cannabisproductie en distributie, kondigt vandaag de formatie aan van zijn Internationale Adviesraad, een gerespecteerde groep van zakelijke en politieke leiders die richting zullen geven aan het bestuur van Tilray en de Raad van Directeurs, nu het bedrijf een agressieve groeistrategie uitvoert op wereldwijd niveau.

“We zijn vereerd om deze indrukwekkende groep gerespecteerde leiders te mogen verwelkomen in het Tilray team,” zegt Brendan Kennedy, CEO van Tilray. “Nu we de toekomst van onze industrie ontdekken over de hele wereld, zullen de experts in onze Adviesraad ons adviseren over onze snel groeiende wereldwijde zaken.”

Media: +1-833-206-8161, news@tilray.com
Investors: Katie Turner, +1-646-277-1228, Katie.turner@icrinc.com