Andersen Global annoncerer udvidet tilstedeværelse i Saudi-Arabien

Alrikaz bliver samarbejdspartner med Andersen Global

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global udvider sin ekspansion i Mellemøsten med nyheder om, at det førende uafhængige skatterådgivningsfirma i Kongeriget Saudi-Arabien er blevet samarbejdspartner med Andersen Global.

Alrikaz Tax Consultants har underskrevet en samarbejdsaftale med Andersen Global, der udvider Andersen Globals tilstedeværelse i landet med den største økonomi i regionen og baner vejen for fortsat vækst.

Alrikaz har fem kontorer og næsten 100 ansatte på tværs af store økonomiske knudepunkter i Kongeriget Saudi-Arabien, herunder Jeddah, Riyadh og Al Khobar. Andersen Globals ekspansion i Mellemøsten har været væsentlig i år og omfatter yderligere tilstedeværelse i FAE, Kuwait, Jordan og Libanon.

“Saudi-Arabien er kritisk for enhver virksomheds vækststrategi i Mellemøsten, så det er et betydeligt samarbejde fra vores side, at vi arbejder sammen med de bedste af de bedste i Saudi-Arabien”, siger Andersen Globals bestyrelsesformand og Andersen Tax LLCs administrerende direktør, Mark Vorsatz. “Vi starter på toppen og kan kun bevæge os højere herfra.”

Alrikaz ledes af administrerende direktør Abdulmohsen S.F. Alkahtani og Ahmed Ismail og Abdelrahim Elbakheit som ledende direktører, der har stor erfaring med at levere skatterådgivningstjenester for de mest anerkendte virksomheder i branchen. Koncernen betragtes som den førende uafhængige udbyder af skattetjenester i Kongeriget Saudi-Arabien med en væsentlig kundebase af højt profilerede internationale og saudiske virksomheder.

“Jeg startede min karriere hos Arthur Andersen,” sagde Alkahtani. “Når du starter med et fundament, der består af at være det absolut bedste inden for skatterådgivning og det allerbedste inden for kundeservice, er det noget, som du arbejder på at gentage i resten af ​​din karriere. Derfor er det overflødigt at sige, at Arthur Andersens værdier og den måde, hvorpå de driver virksomhed, er præcis, hvad vi har til hensigt at tilbyde vores kunder.”

“Ekspertise og professionalisme er vigtigt, men tillid og ærlighed er altafgørende for os,” sagde Ismail. “Dette er, hvad vores kunder ved, de kan regne med, så samarbejdet med Andersen Global integrerer utroligt godt med vores nuværende værdier.”

“Andersen Global er bare så anderledes end en traditionel professionel serviceorganisation, så muligheden for at hoppe ombord er både smigrende og spændende,” sagde Elbakheit. “Vi vil arbejde for fortsat at overgå vores saudiske og udenlandske kunders forventninger. Samarbejdet med Andersen Global vil styrke vores rækkevidde, dybde og bredde og vores evne til at gøre det.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter verden over. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu mere end 3.500 eksperter verden over og er repræsenteret på mere end 121 steder via sine medlemsfirmaer og samarbejdspartnere.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Andersen Tax
Megan Tsuei, +1 415-764-2700