Brightree lanceert de eerste patiëntapp voor HME

Patiëntenhub breidt het bereik van post-acute providers uit met een beveiligd, geautomatiseerd platform voor patiëntbetrokkenheid

ATLANTA--()--Brightree®, de toonaangevende leverancier van cloud-gebaseerde software om post-acute zorgbedrijven te helpen hun bedrijfsprestaties en patiëntresultaten te verbeteren, kondigde vandaag van Medtrade de release van haar nieuwe Patient Hub aan om de patiëntervaring te personaliseren en de inkomsten voor thuiszorginstellingen (HME) te verhogen.

Patient Hub is een patiëntbetrokkenheid-app die automatiseert en vereenvoudigt hoe HME-aanbieders verbinding maken met hun patiënten. Het elimineert de noodzaak van meerdere webportalen en consolideert alle interacties tussen patiënten in één beveiligd platform. Door het verbeteren van het gemak van betrokkenheid en automatisering, maakt Patient Hub de zorg mogelijk, maakt het middelen vrij en creëert het mogelijkheden om de cashflow te versnellen.

Brightree
Mary York, 678.781.7217