Utopus Insights verwelkomt Neil Desai als Chief Product Officer

Brengt record aan strategische inzichten, productsucces en team building

VALHALLA, NEW YORK--()--Utopus Insights is verheugd om te mogen aankondigen dat Neil Desai zich aansluit bij het bestuur van het bedrijf als Chief Product Officer. De succesvolle carrière van Desai gedurende 20 jaar werd aangestuurd door een combinatie van strategisch technisch expertise en een samenwerkend, praktijkgerichte aanpak voor het leveren van wereldwijde IoT en big data platform oplossingen. Als Chief Product Officer zal hij verantwoordelijk zijn voor het voorzien, creëren en aanleveren van digitale energie Software as a Service (SaaS) product oplossingen van Utopus Insights voor klanten over de hele wereld.

De laatste rol van Desai was als de vice-president Zakelijke Architectuur en Ontwerp bij Honeywell, waar hij een wereldwijd team van architecten, software engineers en operationeel personeel opbouwde en bestuurde. Onder zijn leiderschap leverde het team succesvol een innovatief globaal industrieel IoT en big data platform om diverse consumenten, zaken en industriële use cases te bedienen. Desai lanceerde ook succesvolle klantproducten voor dit platform. Daarvoor leidde hij het digitale transformatie programma van Quest Diagnostics, en voerde tegelijkertijd klantbetrokkenheid en emancipatiestrategieën aan.

Utopus Insights
Kerrick Johnson, 802-770-6166