Odin: de browser herdefiniëren

BEIJING--()--De technologie van internet werd uitgevonden aan het begin van de jaren tachtig, werd in de jaren negentig bekend en sinds het begin van de 21e eeuw wordt het wereldwijd gebruikt. Internet verbindt nu alle delen van de wereld met elkaar. Google, Facebook, Amazon, Twitter, al deze internetreuzen hebben geprofiteerd van de online reclamemarkt.

Problemen brengen welvaart met zich mee. Te veel advertenties maken de markt super inefficiënt. Voor adverteerders zijn de reclame-uitgaven vrij hoog, maar meer dan 50% van de uitgaven is nutteloos. Browsergebruikers zien overal advertenties. Frauduleuze advertenties zoals Phising blijven verschijnen, waardoor de waarde van de gebruiker niet duidelijk wordt.

Odin valt op dit moment op. Een ecologische blockchain, gebaseerd op de reclame-industrie zal het volgende tijdperk van de browser herdefiniëren. Gebruikers zullen het gebruiksrecht voor de op Odin gebaseerde browser beheren en het recht hebben om advertenties te blokkeren of te lezen. Nu kun je Odin munten verdienen door het lezen van advertenties zoals je in het verleden altijd al deed. Door te surfen op het web en het lezen of blokkeren van advertenties kun je geld verdienen.

Odinlink Inc (BVI)
Jack Shan