Sotera Health’s Nelson Labs kondigt aankoop aan van Gibraltar-laboratoria in New Jersey

Aankoop versterkt de uitbestede testcapaciteiten van Nelson Labs om de farmaceutische en medische hulpmiddelenindustrie beter van dienst te kunnen zijn

CLEVELAND--()--Sotera Health, ’s werelds toonaangevende, volledig geïntegreerde beschermer van wereldwijde gezondheid, kondigde vandaag aan dat het de in New Jersey gevestigde Gibraltar Laboratories heeft overgenomen. De overname bredit de analytische testcapaciteiten van Sotera Health’s Nelson Labs business uit. Gibraltar Laboratories is een toonaangevende uitbestede leverancier van microbiologie- en analytische chemietests voor fabrikanten van farmaceutische en medische apparatuur. De voorwaarden van de overeenkomst werden niet onthuld.

Gibraltar Laboratories, met een hoofdkantoor in Fairfield, New Jersey, heeft een uitstekende reputatie op het gebied van klantenservice, technische expertise en kwaliteitsprestaties. Gibraltar staat bekend om de USP-compendiale microbiologie, steriliteitsborging en analytisch-chemische tests. Het bedrijf, dat sinds 1970 in het bezit is van en beheerd wordt door de familie Prince, heeft twee laboratoria in het driestatengebied van New Jersey.

Dix & Eaton for SOTERA HEALTH:
Angela Martin, 216-241-2148
amartin@dix-eaton.com
GIBRALTAR LABORATORIES:
Danina Rinaldi, 973-227-6882 ext. 529
Technical Services Manager
drinaldi@gibraltarlabsinc.com

Dix & Eaton for SOTERA HEALTH:
Angela Martin, 216-241-2148
amartin@dix-eaton.com