Softomotive kondigt samenwerking aan met Warth & Klein Grant Thornton

• Samenwerking om een holistische benadering van toonaangevende RPA-software, procesondersteuning en advisering te kunnen bieden
  • Focus op boekhouding

LONDEN--()--Softomotive, een toonaangevende leverancier van Robotic Process Automation (RPA)-technologie kondigt een uitgebreide, strategische samenwerking aan met Warth & Klein Grant Thornton, een van de tien grootste Duitse accountantskantoren, dat een groeiend assortiment digitale adviesdiensten aanbiedt.

“We zijn verheugd om deze nieuwe strategische samenwerking aan te gaan. Deze samenwerking heeft vele voordelen voor onze klanten”, aldus Marios Stavropoulos, CEO van Softomotive. Dit is een belangrijke stap om ondernemingen beter te ondersteunen. Met name middelgrote ondernemingen kunnen dan nog beter profiteren van RPA, dat hen helpt om bedrijfsprocessen en hun dagelijkse werkzaamheden te veranderen.

Softomotive
Bob Weare