NTT zet nieuwe stappen om haar wereldwijde activiteiten uit te breiden en innovatie vooruit te helpen

* NTT DATA will continue to collaborate with other companies in the Group while retaining its present management structure, status as a listed company, management autonomy and brand. Please note: Other subsidiaries such as NTT Docomo, NTT EAST and NTT WEST are not described in this organisational chart. (Graphic: Business Wire)

TOKIO--()--Nippon Telegraph and Telephone Corporation (NTT Corporation) (TOKYO: 9432) kondigt met genoegen verschillende initiatieven aan die binnenkort ten uitvoer zullen worden gelegd. Deze stappen zullen ons helpen concurrerender en winstgevender te worden en nieuwe manieren te creëren om klanten en de maatschappij te bedienen via onze wereldwijde activiteiten.

1. Waarom we moeten transformeren

Onze werkmaatschappijen – NTT Communications, Dimension Data, NTT DATA en NTT Security – hebben zichzelf en hun capaciteiten verder ontwikkeld. Ook binnen deze werkmaatschappijen heeft de NTT Groep met groot succes de samenwerking aangestuurd. Tot op heden hebben deze activiteiten geresulteerd in collectieve inkomsten buiten Japan van 20 miljard dollar. De wereldmarkt verandert snel. We hebben snelle vooruitgang gezien op het gebied van technologische innovatie, disruptie veroorzaakt door nieuwe bedrijfsmodellen en de agressieve expansie van innovatieve concurrenten. Deze factoren hebben geleid tot een toenemende vraag van klanten naar digitale transformatie. Wij geloven dat het een kans voor ons is om nieuwe waarde te creëren en onze aanwezigheid op de wereldmarkt te vergroten.

Media inquiries
NTT