Moody’s verwerft Omega Performance, verbetert het Online Credit Training Platform

NEW YORK--()--Moody’s Corporation (NYSE:MCO) kondigde vandaag aan dat het een definitieve overeenkomst is aangegaan voor de overname van Omega Performance, een toonaangevende leverancier van online credit training.

Opgericht in 1976 en gevestigd in Arlington, Virginia, is Omega Performance een business unit van TwentyEighty Inc. Het biedt een breed scala aan online krediet trainingscursussen aan klanten over de hele wereld en bedient meer dan 300 klanten, variërend van grote wereldwijde banken tot lokale kredietinstellingen.

Omega Performance wordt breed erkend voor zijn robuuste krediettrainingscapaciteiten, die een aanvulling vormen op de branche-leidende leeroplossingen van Moody’s Analytics”, aldus Ari Lehavi, Executive Director Learning Solutions bij Moody’s Analytics. “Het toevoegen van Omega’s’ aanbod versterkt Moody’s Analytics als een marktstandaard in kredietwaardigheid voor financiële instellingen wereldwijd over het volledige spectrum van consumenten-, kleinzakelijke en zakelijke kredietverlening.

Moody’s Corporation
Stephen Maire, 1 212-553-7424