I Squared Capital Voltooide Acquisitie TIP Trailer Services

I Quared Capital verwierf 100 procent van TIP Trailer Services per 1 augustus 2018

AMSTERDAM--()--I Squared Capital (ISQ), een onafhankelijke wereldwijde beheerder van investeringen in infrastructuur, heeft de acquisitie afgerond via haar ISQ Global Infrastructure Fund II, en heeft 100 procent belang verworven in TIP Trailer Services, een van de leidende pan-Europese en Canadese trailer lease- en servicebedrijven, van HNA Group (International) Company Limited. Alle vereiste goedkeuringen van de regelgevende instanties werden verkregen, de voorwaarden voor de sluiting werden vervuld en de verkoop werd succesvol afgerond op 1 augustus 2018.

Bob Fast, CEO van TIP Trailer Services, verklaarde: “De bedrijfsleiding van TIP en ik zijn zeer verheugd om deze volgende fase in de toekomst van ons bedrijf aan te vatten en we blijven overtuigd van de voordelen die het zal opleveren voor onze klanten, onze partners en onze nieuwe aandeelhouder”.

Media Contacts for TIP Trailer services
Kapil Sharma