Grote merken 3M, Baidu en Continental komen terug naar CES Azië 2019 na groei in resultaten op het evenement van dit jaar

Vijfde editie CES Asia wordt gehouden van 11 tot 13 juni 2019

ARLINGTON, Va.--()--CES Asia is op weg naar verdere groei en de belangrijkste merken hebben zich al gecommitteerd aan CES Asia 2019. Toonaangevende merken, waaronder 3M, Audio-Technica, Baidu, Continental Automotive Holding, Digital China, Fossil/Misfit, Horizon Robotica, Libratone, Monster, NavInfo, Onkyo, OtterBox, PICO, Suning en Wacom zullen allemaal terugkeren na het succes van CES Asia 2018. CES Azië 2019 keert terug naar Shanghai, China, 11-13 juni 2019.

Als één van de snelst groeiende beurzen in Azië, groeide CES Azië 2018 in juni met 24 percent ten opzichte van 2017 en 2,5 keer groter dan zijn eerste show in 2015. Een record van 500 bedrijven exposeerde op CES Asia 2018 om de nieuwste consumententechnologie in 20 productcategorieën te presenteren – van kunstmatige intelligentie (AI) en augmented & virtual reality (AR/VR) tot 5G connectiviteit en voertuigtechnologie. Meer dan de helft van de bedrijven waren voor het eerst exposant: Alibaba A.I. Labs, Bose, BYTON, Foxconn, Kia, Leapmotor, Lenovo en LG Electronics.

Consumer Technology Association
Teresa Hsu, 703-907-5259