Yourtyres.co.uk op REIFEN vakbeurs/automechanika: Verbeterde bruikbaarheid en nieuwe winkelmogelijkheden ondersteunen zakelijke klanten nog efficiënter

• Yourtyres.co.uk zal zijn producten tonen op de REIFEN vakbeurs in Frankfurt am Main van 11 tot 15 september 2018 bij stand D 11 in hal 12.1
  • Nieuwe winkelfuncties bieden zinvolle ondersteuning voor adviesbesprekingen met eindgebruikers en helpen zakelijke klanten om tijd te besparen en effectiever te werken
  • Andere aandachtspunten: voordelen van het partnerschap gebaseerde handelsmodel en samenwerkingsmogelijkheden als servicepartner

Yourtyres.co.uk will be exhibiting at REIFEN trade fair from 11-15 September 2018 (Photo: Business Wire)

HANNOVER, Duitsland--()--Yourtyres.co.uk, de online shop voor zakelijke klanten van Europa’s grootste online bandenhandelaar Delticom, zal zijn op partnerschap gebaseerde handelsmodel voor bandenhandelaren en autobedrijven presenteren op de REIFEN-vakbeurs/automechanika in Frankfurt am Main. Bij stand D 11 in hal 12.1 zal bijzondere aandacht worden besteed aan de nieuwe geïntegreerde winkelfuncties die dealers en werkplaatsen ondersteunen bij het adviseren van klanten. Yourtyres.co.uk zal ook het nieuwe ontwerp van de website, dat dankzij de grotere duidelijkheid het werk nog efficiënter kan uitvoeren, voor het eerst aan de professionele gemeenschap presenteren.

insignis Agentur für
Kommunikation GmbH (GPRA)
Tel.: +49-511-132214-14
Fax: +49-511-132214-99
delticom@insignis.de
Delticom AG
Anne Lena Peters
Tel.: +49-511-93634-8909
Fax: +49-511-93634-8301

Release Summary

Yourtyres.co.uk will present its partnership-based trading model for tyre dealers and automotive companies at REIFEN trade fair/automechanika.

insignis Agentur für
Kommunikation GmbH (GPRA)