Affise kiest voor de IP Intelligence oplossing van Digital Element om haar Affiliate Marketing Platform te verbeteren

Toonaangevende IP geolocatie intelligentie verbetert de nauwkeurigheid van targeting voor performance marketing software

LONDEN--()--Digital Element, de wereldwijde aanbieder van geolocatiegegevens en diensten, heeft vandaag aangekondigd dat performance marketing platform, Affise, heeft gekozen voor zijn NetAcuity EdgeTM-technologie, om de mogelijkheden voor targeting en wereldwijde marketingprestaties voor klanten te verbeteren.

Affise maakt het mogelijk om in real-time online reclamecampagnes te optimaliseren, volgen, beheren en analyseren voor adverteerders, agentschappen, netwerken en filialen. Haar klanten maken gebruik van de beste technologie in zijn klasse, aangedreven door AI, en maken gebruik van automatiseringstools om complete campagnes te leveren. Het bedrijf koos Digital Element’s IP geolocatie en intelligentie oplossing om toegang te bieden tot de beste in zijn klasse wereldwijde IP-datasets voor advertentie targeting en tracking.

Digital Element
Jane Wilson