Wijzigingen in bestuur bij LR Health & Beauty

Andreas Friesch is benoemd tot nieuwe CEO

Andreas Friesch has been named CEO of LR Health & Beauty Systems GmbH. (Photo: Business Wire)

AHLEN, Duitsland--()--LR Health & Beauty Systems GmbH, Ahlen, een van de leidende Europese bedrijven in de directe koop van gezondheids- en schoonheidsproducten, heeft een nieuwe CEO aangesteld. Met onmiddellijke ingang neemt Andreas Friesch het stokje over van dr. Thomas Stoffmehl, die het bedrijf verlaat met wederzijds goedvinden.

Dr. Stoffmehl heeft consequent en succesvol de strategische en operationele re-oriëntatie van LR aangedreven gedurende laatste jaren, en heeft besloten om zijn werk bij LR niet langer voort te zetten.

Andreas Friesch’ professionele ervaring komt uit de Europese directe verkoop-industrie. Hij stond aan het hoofd van de Thermomix Divisie bij Vorwerk Deutschland Stiftung & Co. KG van 2008 tot 2018. In deze capaciteit was hij verantwoordelijk voor de Duitse verkooporganisatie die leiding gaf aan meer dan 16.000 verkoopmedewerkers. Door zijn sterke toewijding speelde Andreas Friesch een belangrijke rol in het internationale succes van Thermomix en maakte de Duitse tak van Thermomix de meest succesvolle binnen de Vorwerk-groep.

LR Health & Beauty
Almut Kellermeyer