Spirent positioneert zichzelf om prestatie te verzekeren op de nieuwste apparaten en netwerken

“Belofte. Verzekerd.” zakelijk initiatief breidt de innovatie van het bedrijf uit van lab testen naar het netwerk en naar nieuwe industrieën, met de nadruk op 5G, lifecycle service verzekering en analytici, en cyberbeveiliging.

LONDEN--()--Spirent Communications plc (LSE:SPT), de vertrouwde leverancier van test, meting, verzekering en analytische oplossingen voor de nieuwste apparaten en netwerken, kondigde vandaag een bedrijfsbreed “Belofte. Verzekerd.” zakelijk initiatief aan om zijn bewezen innovatie te gebruiken om nieuwe technologieën en industrieën na te streven, en door te groeien naar dienstenleverancier en zakelijke netwerken. Het bedrijf zal focussen op het verzekeren van klantenprestatie en winsten, met oplossingen voor 5G, lifecycle service verzekering en analytici, en cyberbeveiliging. Het zal ook nieuwe zakelijke kansen in virtualisatie, autonome voertuigen en automobiel onderzoeken.

“Markten zijn met toenemende mate aan het transformeren, en onze rol in dit nieuwe grensgebied is om mee te marcheren met onze klanten, niet alleen als leverancier van oplossingen maar als echte partner,” zei Eric Hutchinson, CEO van Spirent. “Dat betekent het leveren van inzichten die strategieën voor winstgroei en kostenbesparing beïnvloeden en ondersteunen in de bedrijven die wij dienen, terwijl we helpen bij het versnellen van de transitie van apparaten, apparatuur en applicaties van het lab naar een werkend netwerk.”

Spirent Communications plc.
Mark Price, +44 7725 724834