iTSCOM breidt partnerschap voor dienstverlening met Sigma-systemen uit

Sigma biedt producten en diensten aan ter ondersteuning van de activiteiten van de op twee na grootste kabelexploitant van Japan en hun managed service aanbod

TORONTO--()--Sigma Systems, de wereldwijde leider in catalogus-gestuurde software, heeft een nieuwe meerjarige overeenkomst getekend om haar service provisioning partnerschap uit te breiden met haar Communications Inc. (hierna iTSCOM genoemd), de op twee na grootste kabelexploitant van Japan.

iTSCOM verbindt meer dan een miljoen klanten met televisie-, internet-, slimme thuis- en telefoondiensten. Sigma werkt sinds 2011 samen met iTSCOM en levert Sigma Provisioning voor haar triple-play diensten, waarbij maandelijks duizenden activeringstransacties worden verwerkt. Met Sigma Provisioning is iTSCOM in staat geweest om meer diensten te leveren, de winstgevendheid van de dienstverlening te maximaliseren, de inkomsten uit nieuwe diensten te versnellen en de service-ervaring van zijn klanten te verrijken.

iTSCOM is ook een Managed Service Provider van Sigma Provisioning en Device Provisioning Manager met de mogelijkheid om deze geïntegreerde producten via een Managed Cloud oplossing aan te bieden aan kabelexploitanten in heel Japan.

Chloe Purcell
Head of PR
Milner Strategic Marketing Ltd.
Glenn Gibson
VP Marketing
+1-416-827-6851

Chloe Purcell
Head of PR
Milner Strategic Marketing Ltd.
Glenn Gibson
VP Marketing