SailPoint en Rackspace werken samen om cloud-hosted identiteitsbeheer te leveren

AUSTIN, Texas--()--SailPoint Technologies Holding, Inc. (NYSE:SAIL), leider in bedrijfskundig identiteitsbeheer, kondigde vandaag een strategische overeenkomst aan met Rackspace, dat multi-clouddiensten zal verschaffen voor applicaties, data, veiligheid en infrastructuur. De overeenkomst laat bedrijven hun eigen identiteitsbeheer hosten in de cloud, terwijl ze tegelijkertijd Rackspace’s cloudexpertise goed benutten in het helpen van bedrijven door elke fase van hun cloud-transformatie. Voortbouwend op de eerder dit jaar aangekondigde flexibele leveringsstrategie van SailPoint, sluit Rackspace zich aan bij het cloud hostingpartnerprogramma van SailPoint om een managed service provider (MSP)-oplossing te bieden voor bedrijven die IdentityIQ of SecurityIQ van SailPoint willen implementeren in Amazon AWS- en Microsoft Azure-omgevingen.

“Organisaties van vandaag hebben een complex, en in toenemende mate hybride, IT-omgeving – geen twee organisaties zijn gelijk. Velen verplaatsen zich naar de cloud voor flexibiliteit, schaalbaarheid en het besparen van kosten, met sommige bedrijven die kiezen voor cloud-hosted managed services zodat ze hun expertise niet binnenshuis hoeven te behouden,” zei Harry Gould, vice president van wereldwijde samenwerkingen en kanalen voor SailPoint. “Door samen te werken met Rackspace, geven we onze gedeelde klanten de kans om te genieten van de voordelen van top identiteitsbeheer ingezet op de cloud-hosted omgeving naar hun keuze. Dit is nog een stap voorwaarts in onze toewijding aan het mogelijk maken voor onze klanten om identiteit in te zetten op hun manier, voor elke infrastructuur en alle identiteitsbenodigdheden.”

SailPoint Technologies Holdings, Inc.
Jessica Sutera, 978-278-5411
Jessica.Sutera@sailpoint.com

SailPoint Technologies Holdings, Inc.
Jessica Sutera, 978-278-5411
Jessica.Sutera@sailpoint.com