Entrust Datacard Maakt strategisch beleggen in het in het VK gevestigde CensorNet en verwerft de Multi-Factor Authenticatie Technologie Oplossing

MINNEAPOLIS--()--Entrust Datacard, een toonaangevende leverancier van technologieoplossingen op het gebied van vertrouwde identiteit en veilige transacties, heeft vandaag aangekondigd dat het een strategische investering heeft gedaan in CensorNet, het volledige cloudbeveiligingsbedrijf. Dit om Entrust Datacard op te stuwen tot het realiseren van real-time threat awareness met verbeterde patroonanalyse voor continue authenticatiemogelijkheden. Entrust Datacard heeft ook het in Kopenhagen gebaseerde SMS Passcode overgenomen, de adaptieve multi-factor authenticatietechnologieoplossing van CensorNet. Door de strategische overname van de SMS Passcode technologie en de investering in het USS platform van CensorNet wordt Entrust Datacard verder uitgebouwd tot een innovatieve authenticatie oplossing leverancier en kan de onderneming haar wereldwijde aanwezigheid verder uitbreiden binnen DACH/Benelux en The Nordics.

Entrust Datacard Contact:
Heather Morris, +1 952.988.1745