Multek kondigt voltooiing aan van acquisitie door Suzhou Dongshan Precision Manufacturing (DSBJ)

Loading media player...

Learn more about Multek and its Interconnect Technology Center by watching this short video (Video: Business Wire)

HONG KONG--()--Multek, een toonaangevende leverancier van Interconnect Solutions, heeft vandaag de voltooiing aangekondigd van de eerder aangekondigde overname door Suzhou Dongshan Precision Manufacturing Co. Ltd. (“DSBJ”) (SZSE: 002384), een gediversifieerde onderneming met hoofdzetel in Suzhou, China. De transactie werd in maart 2018 aangekondigd door het uitgaande moederbedrijf van Multek, Flex (NASDAQ: FLEX), in de vorm van een desinvestering. De voltooiing van deze transactie volgt op de ontvangst van alle nodige goedkeuringen voor aandeelhouders en toezichthouders.

Met de voltooiing van zijn verandering in de deelnemingsverhoudingen wordt Multek een indirecte, 100% -dochteronderneming van DSBJ. Franck Lize, Chief Executive Officer van Multek, zei: “We zijn verheugd deze transactie af te ronden en erg enthousiast over onze toekomst als onderdeel van de DSBJ-familie. Multek is nu beter gepositioneerd dan ooit om verder uit te breiden en bij te dragen aan het succes van het gecombineerde bedrijf, terwijl we tegelijkertijd de toekomstige behoeften van onze klanten kunnen blijven bevredigen.”

Multek
Peter Yu, +852 2276-1633