Quanergy behaalt IATF 16949 certificering voor productie van auto’s

De LiDAR-fabrikant bereikt een belangrijke mijlpaal voor de productie van solid-state-sensoren in auto’s

SUNNYVALE, Californië--()--Quanergy Systems, Inc., een wereldleider in het ontwerpen en ontwikkelen van solid-state LiDAR-sensoren en slimme sensoroplossingen, heeft vandaag aangekondigd dat de productielijn voor zijn solid-state LiDAR-sensoren de IATF 16949-certificering heeft gekregen.

De International Automotive Task Force (IATF) 16949 is een certificering die de vereisten aangeeft voor een kwaliteitsmanagementsysteem voor organisaties in de auto-industrie. Om in aanmerking te komen en aan de certificeringseisen te voldoen, onderging de productielijn van de LiDAR-solid state van Quanergy een grondige kwantitatieve beoordeling, die bestaat uit 113 taken binnen 5 fasen die gebaseerd zijn op strikte eisen en gegevens verkregen via Statistical Process Control (SPC) en Measurement System Analysis (MSA).

Quanergy Systems, Inc.
Ann Gargiulo, +1-408-245-9500