TRIGO breidt serviceportfolio en sectorblootstelling uit door overname SCSI

PARIJS--()--TRIGO heeft 100% van het kapitaal van Supply Chain Services International, ook wel bekend als SCSI, overgenomen. SCSI heeft zijn hoofdkantoor in Peoria, Illinois, VS, met vestigingen in de Verenigde Staten, Europa en Azië. Deze acquisitie ondersteunt TRIGO’s strategie om haar serviceportfolio uit te breiden naar geavanceerde supply chain-services en om nieuwe marktsegmenten binnen de transportsector te penetreren.

SCSI werd in 2001 mede opgericht in 2001 door Pierre Lewin en Patrick Peronnet om de relaties tussen leveranciers en OEM’s te verstevigen door hen op tijd en conform de juiste specificaties te helpen om aan hun wensen te voldoen. Sindsdien heeft SCSI een unieke expertise ontwikkeld in het ontwerpen en leveren van geavanceerde supply chain en kwaliteitsmanagementoplossingen voor de off-highway voertuigenmarkt.

TRIGO
Mercédesz TRUM, +36304858353