Toshiba ervaart bijna 50 procent groei in Self-Checkout marktaandeel

RBR-rapport ziet Toshiba als ’s werelds snelst groeiende grote fabrikant Self-Checkout

RESEARCH TRIANGLE PARK, N.C.--()--Toshiba Global Commerce Solutions (TGCS), de wereldwijde leider op het gebied van marktpositionering in EPOS-technologie (point-of-selling), ziet haar wereldwijde self-checkout (SCO) marktaandeel snel zien groeien met 46 procent, volgens onderzoeks- en adviesbureau RBR.

Het totale marktaandeel van Toshiba op de self-checkout-markt bedraagt nu 21 procent bevestigt het Global EPOS (electronic point of sale) en Self-Checkout 2018-rapport van RBR. De gegevens van RBR tonen ook de positie van Toshiba als ’s werelds snelst groeiende grote fabrikant van self-checkout-oplossingen. De studie valideert Toshiba als de wereldwijde leider in EPOS met een installatiedeel van 25 procent – meer dan het gecombineerde geïnstalleerde basisaandeel van zijn twee naaste concurrenten.

Media Contact:
Toshiba Global Commerce Solutions, Inc.
Fredrik Carlegren, 1.984.444.2769
Toshiba_Comms@toshibagcs.com

Media Contact:
Toshiba Global Commerce Solutions, Inc.
Fredrik Carlegren, 1.984.444.2769
Toshiba_Comms@toshibagcs.com