Montenegro lanceert nieuw programma citizenship-by-investment in oktober

LONDEN--()--Henley & Partners, de leidende wereldwijde onderneming voor investeringsmigratie, is verheugd over de aankondiging van de regering van Montenegro dat in oktober het langverwachte programma voor citizenship-by-investment wordt gelanceerd. Dit volgt op de beslissing van een andere Europese natie, Moldavië. Dat verleende een aantal weken geleden Henley & Partners het mandaat om het langverwachte programma voor Moldova Citizenship by Investment (MCBI) te ontwikkelen, uit te voeren en te promoten.

Henley & Partners heeft meer dan 20 jaar ervaring opgedaan met het werken met overheden in Noord-Amerika, het Caribisch gebied, Europa en Azië bij het ontwerp, de opzet, de werking en de promotie van enkele van ’s werelds meest succesvolle programma’s voor citizenship-by-investment.

Henley & Partners
Sarah Nicklin, +27 21 850 0524