Ison tarjouskilpailun voitto Itslearningille: yli 338 000 oppijan kokonaisuus Ranskassa

Pays de la Loiren hallintoalue solmii itslearningin kanssa yrityssopimuksen

itslearning Learning Management Platform (Photo: Business Wire)

PARIISI--()--Pays de la Loiren hallintoalue on valinnut itslearningin kunnallisten ja yksityisten toisen asteen oppilaitosten oppimisalustaksi. Alusta otetaan käyttöön yli 600 oppilaitoksessa, ja syyskuun 2018 loppuun mennessä sillä on 338 000 käyttäjää.

itslearningin valitsi e-lyco 3 -ryhmä, jonka jäseniä ovat:

• Pays de la Loiren hallintoalue
  • Académie de Nantes
  • Département de Loire-Atlantique
  • Département de Maine-et-Loire
  • Département de la Mayenne
  • Département de la Sarthe
  • Département de la Vendée

Tavoitteena oli löytää alusta, joka tukisi pedagogisia strategioita, lisäisi digitaalisuuden käyttöä ja auttaisi yhdenmukaistamaan koulutusyhteisöä. e-lyco 3 totesi itslearning olevan innovatiivinen alusta, joka sisältää uudenlaisia ominaisuuksia, kuten 360 asteen raportit, vertaisarvioinnin ja oppimispolut. Lukuvuoden 2018 alkuun mennessä Pays de la Loiren hallintoalueen opiskelijat, opettajat ja vanhemmat saavat käyttöönsä uuden alustan, jota kutsutaan Ranskassa nimellä "e-lyco".

"Se, että e-lyco 3 valitsi itslearningin merkitsee meille paljon ja osoittaa, että olemme innovatiivisten oppimisalustojen kehitystyön eturintamassa", toteaa Alain Ecuvillon, Ranskan itslearningin toimitusjohtaja. "Olemme ylpeitä voidessamme lisätä Pays de la Loiren yhteisöömme, joka sisältää jo Korsikan ja Normandian toisen asteen oppilaitokset."

Lisätietoja saat lukemalla blogikirjoituksen.

Tietoja itslearningistä

Vuonna 1999 perustetun itslearningin pääkonttori sijaitsee Bergenissä, Norjassa, ja yhtiö palvelee yli seitsemää miljoonaa käyttäjää maailmanlaajuisesti. Saat lisätietoja itslearningista osoitteesta itslearning.com/fi.

Nickel Communications
Median kyselyt: