Fans met Visa winnaars tijdens FIFA World Cup Russia™ 2018

Visa-gegevens tonen aan dat contactloze betalingen de uitgaven binnen het stadion domineren vooral omdat buitenlandse toeristen meer uitgaven dan Russische fans

De belangstelling voor het toernooi nam toe, waardoor het Visa-merk wereldwijd voor miljarden kijkers te zien was

Loading media player...

Visa’s “Ultimate FIFA World Cup™ FOMO” global marketing campaign documented star athlete and FIFA World Cup™ legend Zlatan Ibrahimović’s journey to the tournament and his return to the FIFA World Cup™ stage, highlighting the ease of contactless payment technology throughout his adventure.

SAN FRANCISCO--()--Visa (NYSE: V), de officiële betaalservices-partner van FIFA, heeft vandaag de definitieve resultaten voor de FIFA World Cup™ bekendgemaakt, waarbij de positieve impact van de 64 wedstrijden die in Rusland zijn gespeeld tijdens het toernooi van 14 juni tot 15 juli 2018 duidelijk naar voren komt.

Over het geheel nam de contactloze betaaltechnologie – inclusief betalingen met contactloze kaarten, mobiele apparaten of wearables – de middencirkel van het speelveld in beslag, die in de gaststeden toenam tijdens de duur van het toernooi. Tijdens de FIFA World Cup™ waren contactloze betalingen goed voor 45 procent van alle Visa-aankopen in de 11 gaststeden. Fans uit Polen maakten optimaal gebruik van de contactloze inkoopmogelijkheden in het stadion, waardoor 74 procent van alle Visa-transacties met contactloze technologie werd gedaan.

Visa Inc.
Sheerin Salimi