Sprekers ronde 2 aangekondigd voor D.I.C.E. Cannes conferentie 2018

Vijf leiders in Interactive Entertainment spreken op themaconferentie Trailblazers

CANNES, France--()--Het D.I.C.E. Cannes evenement van de Academy of Interactive Arts & Sciences vindt plaats van 9 tot en met 11 september 2018 in Hotel Barrière Le Majestic Cannes in Frankrijk. Toonaangevende Europese video game-managers nemen deel aan de belangrijkste netwerkbijeenkomsten en luisteren naar sprekers die komen vertellen over het thema van de conferentie – Trailblazers – en delen enkele van de grootste ideeën en trends in de sector aan te pakken.

Alex Amsel, hoofd van de Blockchain Strategy bij Fig en Thomas Bidaux, CEO van ICO Partners, gaan naar de D.I.C.E. Cannes om te debatteren over “The Good, the Bad and the Ugly in the World of Cryptocurrency” over de mysterieuze en vaak volatiele digitale valutamarkt. Ga bij hen en hun moderator Manon Burgel kijken, CEO van blockchainbedrijf B2Expand, terwijl ze door marktcomplexiteiten navigeren, misverstanden uit de weg ruimen en inzicht geven in een van de heetste onderwerpen in de gamewereld.

Academy of Interactive Arts & Sciences
Debby Chen, 310-484-2556