Chartbeat kondigt nieuwe financiering voor groei aan

NEW YORK--()--Chartbeat, het content intelligence platform voor ’s werelds grootste uitgevers, kondigde vandaag aan dat het bedrijf een financieringsronde van $7 miljoen heeft afgesloten, geleid door North Atlantic Capital. De hoofdstad van Chartbeat in staat stellen om zijn leiderspositie in real-time analyses op desktop, sociale en mobiele platforms te versnellen.

In 2018 heeft zich een ongekende verkeerswissel voltrokken en Chartbeat biedt mediaorganisaties direct inzicht in content engagement en lezersverkeer – direct op websites van uitgevers of vanaf platforms als Facebook en Google. Mede dankzij die gegevens kunnen media-organisaties de bedrijfswaarde beter begrijpen, meten en opbouwen op basis van de aandacht die ze verdienen met hun inhoud.

Onze solide inkomstengroei en productuitbreiding hebben ons een positief toekomstbeeld geschonken”, zei John Saroff, CEO van Chartbeat. “We zijn blij dat we North Atlantic Capital achter ons hebben terwijl we blijven uitbreiden.” Saroff voegde daar aan toe: “Met Chartbeat’s analytics kunnen uitgevers in contact komen met waardevolle lezers en een duurzaam bedrijf opbouwen. We zullen onze kernactiviteiten blijven uitbouwen en tegelijkertijd uitbreiden naar nieuwe gebieden op het gebied van mobiel en multivariate testen.”

Chartbeat
Terri Walter, 646-932-7654