Beveiligingsrisico betreft Skyrocket als Neustar’s internationale Cyber Benchmark Index™ recordhoog scoort

Negentig procent van de ondervraagde beveiligingsprofessionals is bang dat Meltdown-Spectre-aanvallen de norm worden

STERLING, Va.--()--Neustar®, Inc., een betrouwbare, onafhankelijke leverancier van real-time informatiediensten, heeft vandaag twee nieuwe cyberbeveiligingsrapporten uitgebracht, waarin de noodzaak om actie te ondernemen opnieuw wordt bevestigd in het licht van de toenemende cyberdreigingen. Beide rapporten, de International Cyber Benchmarks Index en The Changing Face of Cyber Attacks, benadrukken dat IT-beveiligingsprofessionals tegenwoordig meer dan twee keer zo bezorgd zijn over datalekken en cyberaanvallen dan deze keer vorig jaar.

Neustar Media Contact
Emma Yousif (Hotwire Global on behalf of Neustar)
neustar@Hotwireglobal.com

Neustar Media Contact