Denodo benoemt als Challenger in het Gartner Magic Quadrant voor data-integratietools voor 2018

Denodo krijgt erkenning voor haar vermogen om uit te vieren en volledigheid van visie

LONDON--()--Denodo, de leider in datavirtualisatie, kondigde vandaag aan dat Gartner, Inc., een toonaangevende IT-onderzoeks- en adviesbureau, Denodo heeft benoemd als Challenger in zijn Magic Quadrant for Data Integration Tools voor 2018. Gartner: “Aanbiedingen die de samenwerking tussen het bedrijfsleven en IT-deelnemers bevorderen, worden belangrijk nu organisaties op zoek zijn naar adaptieve benaderingen om data-integratiecapaciteiten te realiseren.” Het volledig gratis Magic Quadrant rapport, gepubliceerd op 19 juli 2018 en geschreven door Mark A. Beyer et al., is beschikbaar op https://bit.ly/2A7IFka.

Datavirtualisatie is een zeer belangrijke leveringsmanier geworden voor ondernemingen die op zoek zijn naar moderne integratieplatforms door IT en bedrijven in staat te stellen samen te evolueren.

Hotwire Global
Max Deeley, +44 (0)20 7608 8344