Gebruikers Skrill Wallet kunnen nu ogenblikkelijk cryptocurrencies kopen en verkopen

Skrill Wallet Users Can Now Instantly Buy and Sell Cryptocurrencies (Photo: Business Wire)

LONDON--()--Skrill, een toonaangevende aanbieder van digitale portemonnees en onderdeel van de Paysafe Groep, biedt haar klanten nu de mogelijkheid om direct cryptocurrencies te kopen en verkopen, waaronder Bitcoin, Ether en Litecoin, met een van de meer dan 40 fiat valuta’s die beschikbaar zijn in de Skrill portefeuille.

Gebruikers hoeven enkel in te loggen op hun account, dan ‘Exchange’ selecteren en in een paar klikken kunnen ze beginnen met het kopen en verkopen van cryptocurrencies. Skrill koopt en houdt de cryptovaluta via een erkende cryptocurrency exchange.

Andere functies van de Skrill portomonnee zijn de mogelijkheid voor consumenten om fondsen te uploaden met meerdere betaalopties en valuta’s en de snelheid en efficientie van het opzetten van een nieuw gebruikersaccount betekent dat consumenten sneller dan ooit kunnen beginnen met het kopen verkopen van cryptocurrencies*.

*In dit stadium zullen klanten alleen belangen in cryptovaluta’s kunnen kopen en verkopen en niet in staat zijn hun bezit aan cryptovaluta’s aan andere klanten van Skrill over te dragen of te gebruiken om zaken te doen met handelaren. Deze dienst zal in de toekomst worden toegevoegd.

Skrill
Kate Aldridge: Vice President, Corporate Communications, Paysafe Group