Synacor ziet Zimbra samenwerkingsplatform verbeteren door nieuwe productcapaciteiten

110 nieuwe werknemers toegevoegd in Q2

BUFFALO, N.Y.--()--Synacor Inc. (NASDAQ:SYNC) heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn Zimbra open source-gebaseerde e-mail en samenwerkingsplatform gaat uitbreiden dankzij wereldwijde overheden en ondernemingen. In de eerste helft van 2018 waren er meer dan 230 nieuwe implementaties van Zimbra, waarvan 110 in het tweede kwartaal. Sinds de aankondiging van Zimbra 8.8 eind vorig jaar is Synacor doorgegaan met het toevoegen van verbeteringen, waaronder Zimbra Talk V2, een update van de Zimbra Briefcase voor samenwerking op het gebied van gedeelde documenten, spreadsheets en presentaties en verbeteringen in opslag en beveiliging.

Met de recente releases kunnen klanten profiteren van nieuwe functies die de gebruikservaring verbeteren en ook op het gebied van technologie zijn er verbeteringen, zoals realtime back-up, ActiveSync voor mobiel en desktop, hierarchisch opslagbeheer en betere gedelegeerde beheerfunctionaliteit. Nieuwe introducties van Zimbra dit jaar zijn Foxcraft Homes (VS), Bharat Heavy Electricals Limited (India), Hiwin (Taiwan), Skyora (VK) en ASAL: Algerijns Ruimteagentschap (Afrika).

Synacor
Matt Wolfrom, 716-362-3880