CSC kondigt lancering CSC Security Center aan

Een intelligent instrument om bedrijven te helpen hun online merken te beschermen tegen cybercriminaliteit

CSC Security Center (Photo: Business Wire)

WILMINGTON, Del.--()--CSC Security Center℠ is een first-of-its-kind online interface die is ontworpen om blinde beveiliginglekken bloot te leggen die vitale online merkactiva vatbaar maken voor cybercriminaliteit. Aangedreven door geavanceerde analyses van CSC® om deze risico’s te identificeren, kunnen bedrijven snel actie ondernemen om real-world online bedreigingen te verminderen, zodat belangrijke bedrijfsfuncties als e-mail niet in gevaar komen.

CSC is de afgelopen twee decennia toonaangevend geweest in het ondersteunen van merkeigenaren door het aanbieden van bedrijfsdomeinnaambeheer, digitale merkstrategie en het beheer van domeingerelateerde producten zoals domeinnaamsysteemcertificaten (DNS), SSL-certificaten (secure sockets layer) en nieuwe generieke topleveldomeinen (gTLDs).

CSC
Laura Crozier