Moody’s toont vooruitgang van het openen van de deuren naar een betere toekomst

NEW YORK & LONDEN--()--Het onlangs uitgebrachte rapport van Moody’s Corporation (NYSE:MCO) over maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) beschrijft de vooruitgang die het bedrijf heeft geboekt bij het realiseren van zijn doel om mensen over de hele wereld in staat te stellen een betere toekomst te creëren voor zichzelf, hun gemeenschappen en het milieu.

Moody’s CSR-strategie is gericht op het vinden van uitdagingen die we kunnen oplossen door wegen naar kennis en kansen te creëren”, aldus Raymond McDaniel, President en Chief Executive Officer van Moody’s. “Ik ben er trots op dat de medewerkers van Moody’s hun tijd en expertise hebben besteed aan het aanpakken van deze uitdagingen – van het ondersteunen van kleine bedrijfseigenaren tot het koesteren van het milieu – op manieren die de wereld om ons heen ten goede hebben veranderd.”

Als onderdeel van zijn focus op het versterken van mensen met financiële kennis, kondigde Moody’s onlangs Reshape TomorrowTM aan, een initiatief om samen te werken met organisaties over de hele wereld om eigenaren van kleine bedrijven te helpen de uitdagingen van de groei van hun onderneming te overwinnen.

Moody’s Corporation
STEPHEN MAIRE, 1 212-553-7424