LTI heeft inkomstengroei van 23,4% jaar op jaar; netto winst groeit met 35,2% jaar op jaar

MUMBAI, India--()--Larsen & Toubro Infotech (BSE: 540005, NSE: LTI), een wereldwijd technologisch consulting en digital solutions bedrijf, heeft vandaag zijn Q1 van FY19 gepubliceerd.

In Amerikaanse dollars:

• Inkomsten van $319,9 miljoen; groei van 3,5% kwartaal op kwartaal en 23,4% jaar op jaar
  • Constante Wisselkoers Opbrengst groei van 5,1% kwartaal op kwartaal en 22,9% jaar op jaar

In Indiaanse roepies:

• Inkomst van 21,557 miljoen roepies; groei van 7,7% kwartaal op kwartaal en 29,0% jaar op jaar
  • Netto inkomsten van 3,612 miljoen roepies; groei van 24,8% kwartaal op kwartaal en 35,2% jaar op jaar

“We zijn verheugd om te kunnen melden dat we een goede start van het jaar hebben gehad met een kwartaal op kwartaal inkomstengroei van 5,1% in constante wisselkoersen. Onze groei is aangedreven door het voortdurende gezonde momentum in meerdere sectoren, met dubbele opeenvolgende groeicijfers in Bankieren en Financiële diensten en High-Tech & Media in Q1. We zijn blij om ook te mogen aankondigen dat we een overeenkomst hebben gesloten met een Global Fortune 100 consument en farmaceutische gigant met een netto aantal nieuwe TCV winst van meer dan $50 miljoen.”

“Onze focus op het gebruiken van digitale technologieën om de uitdagingen van fysieke en digitale convergente aan te kunnen, vindt nu steun bij onze klanten en heeft de basis gelegd voor een meerjarig groeitraject. Digitaal is nu 34% van onze inkomsten.”

– Sanjay Jalona, bestuursvoorzitter en directeur

Media Contacts: