H.I.G. Capital kondigt de verkoop aan van KidsFoundation

LONDON--()--H.I.G. Capital (“H.I.G.”), een toonaangevende wereldwijde private equity beleggingsmaatschappij met meer dan €21 miljard aan aandelenkapitaal onder beheer, kondigde vandaag aan dat een van haar gelieerde ondernemingen een definitieve overeenkomst is aangegaan om de KidsFoundation Group (“KidsFoundation”), de Nederlandse marktleider in kinderopvang, te verkopen aan Onex Corporation (“Onex”)(TSX:ONEX). Bedragen zijn niet openbaar gemaakt.

Het hoofdkantoor is gevestigd in Almere, Nederland. KidsFoundation biedt hoogwaardige kinderopvang aan bijna 30.000 kinderen tussen zes weken en twaalf jaar. H.I.G. richtte KidsFoundation op in 2014 door de verwerving van activa uit de boedel van Estro Group. Tijdens de eigendomsperiode van H.I.G. heeft het bedrijf zich sterk ontwikkeld, waarbij H.I.G. veel kapitaal heeft geïnvesteerd om een kwalitatief hoogstaand aanbod aan kinderopvang te creëren.

H.I.G. Capital
Carl Harring, +44 (0) 207 318 5700